Au fost câteva zile interesante petrecute cu un client drag mie într-o conferință anuală de planificare. A fost o experiență nouă și sunt foarte mândră de ei, deoarece a fost un proces dificil să ajungă la acest nivel. După șapte ani în piață, ca o organizație tânără   deținută și condusă de antreprenori români, au ajuns acum la momentul unei planificări de creștere ambițioasă pentru următorii ani.
Deși am lucrat împreună cu o lună în urmă la agenda conferinței, abia în acest moment am ajuns la necesitatea de a aborda “misiunea, viziunea și valorile” ca subiect înainte de planificarea efectivă.
Deși a fost neașteptată, facilitarea acestui atelier a fost o mare provocare, dar și o experiență uimitoare.
Ei și-au condus întotdeauna afacerile pe baza propriilor valori personale și aceasta a fost prima dată cînd au avut ocazia să-și împărtășească convingerile personale între ei ca membri ai board-ului director. Pentru că sunt o echipă destul de nouă și întotdeauna în extindere, a fost un lucru liniștitor să observăm că 80% din valorile lor au fost comune și o componentă activă a comportamentului lor de afaceri de zi cu zi.
După această aliniere, toate lucrurile s-au așezat natural și stabilirea obiectivelor a fost o activitate simplă și rațională făcută în cel mai scurt timp.
Ce a fost de asemenea o observație interesantă cu privire la valorile pe care le-au selectat a fost că acestea reprezentau de fapt crearea unui flux, aveau o viață a lor sau mai exact au fost o reprezentare a ciclului de viață al oamenilor, în alte cuvinte, valorile spuneau o poveste, și aceasta este:

Fii sincer cu tine însuți în tot ceea ce faci, fă doar acele lucruri care fac sens, fii curios și curajos în descoperirea lumii din jurul tău, fă-i și pe alții să participe la descoperirile și experiențele tale, evoluează și transformă-te în mod continuu și apreciază ceea ce ai realizat, împreună cu ceilalți.

M-a bucurat acest proces prin care am trecut cu ei și mă bucur că am avut ocazia să fiu parte a acestei reinventări. Ca facilitator și participant extern, ​​v-aș provoca să răspundeți la o întrebare: Ce poveste spun valorile organizației voastre?

mission, vision, values

Related Articles